Priser

Varje vara anges med pris exklusive moms. I varukorgen kan man se det totala priset inklusive moms.
_______________________________________________________________________________________________________

Leveranstid

Leveranstid varierar beroende på vilken slags vara  ni handlar. Oftast anges det på artikeln i webshopen.
_______________________________________________________________________________________________________

Leveranssätt

Vi skickar beställningar i första hand med DHL. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. Du kan spåra ditt gods genom att klicka på den speditör godset är skickat med.
DHL
_______________________________________________________________________________________________________

Frakt

Fraktkostnaden varierar beroende på vilken vara det är samt vart i Sverige det ska skickas. Kostnad för emballage tillkommer på billjusskyltar.
_______________________________________________________________________________________________________

Reklamation och ångerrätt

Alla våra skyltar och dekaler produceras efter din beställning, i den färg, stil och storlek som ni önskat. I och med detta är varje order, såväl ur standardsortiment som egen design, speciellt tillverkad för en specifik kund. När ni lägger en order så accepterar ni dessa villkor och samtycker till att vi börjar tillverka er order och att ångerrätten därmed försvinner. Detta omfattar ej standardprodukter ur vårt varningsramper och billjussortiment. Har en felaktig vara levererats eller om varan är skadad eller på annat sätt defekt, skall du genast meddela oss. Naturligtvis ersätter vi dig om det skett något misstag från vår sida. Gör en eventuell reklamation inom 7 dagar efter mottagandet. OBS!! Retur får inte ske mot postförskott. Ang. transportskador (se nedan)
_______________________________________________________________________________________________________

Betalning

Du måste vara över 18 år. Du får inte ha några betalningsanmärkningar. Du får inte ha tidigare obetalda krav från Kreditor. Vi gör alltid kreditkontroll.
_______________________________________________________________________________________________________

Transportskadade och ej uthämtade paket

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till speditören och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet och skadan är av den art att den kan hänföras till transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med speditören inte kan lösas, tar du kontakt med oss. Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan den går i retur till oss så fakturerar vi dig 300 kr för vårt arbete med hanteringen av varorna.
_______________________________________________________________________________________________________

Returer

Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har skickat fel vara. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott. Vid byten betalar ni den nya frakten från oss till er.
_______________________________________________________________________________________________________

GDRP- Trygg hantering av era personuppgifter.

Det är viktigt för oss på KP Skyltfabrik AB att ni känner era trygga med vår hantering av era personuppgifter och vi vill att du ska veta att era uppgifter som namn, e-postadress, telefonnummer, företagsnamn finns i vårt register. Uppgifterna lämnas inte ut till extern part och används endast till hantering av order och liknande, vi följer självklart gällande bokföringslagar. Er integritet är viktig för oss på KP. Vi vill gärna ha möjlighet att skicka erbjudande och information till er i framtiden. Om ni inte vill ha sådan info från oss, finns möjlighet att avregistrera er via info@kpskylt.se, vid utskick kommer vi också att bifoga en avregistreringslänk.

Här kan ni läsa hela vår policy gällande hantering av personuppgifter.