Priser
Varje vara anges med pris exklusiva mammor. I varukorgen kan man se det totala priset inklusive moms.
__________________________________________________________________________________________________
Leveranstid
Leveranstid varierar beroende på vilken slags man handlar. Oftast anges det på artikeln i webshopen.
__________________________________________________________________________________________________
Leveranssätt
Vi skickar beställningar i första hand med DHL. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. Du kan spåra ditt gods genom att klicka på den speditör godset är skickat med.

__________________________________________________________________________________________________
Frakt
Fraktkostnaden varierar beroende på vilken vara det är samt vart i Sverige det ska skickas. Kostnad för emballage tillkommer på billjusskyltar.
__________________________________________________________________________________________________
Reklamation och ångerrätt
Alla våra skyltar och dekaler produceras efter din beställning, i den färg, stil och storlek som ni önskar. Jag och med detta är varje beställning, såväl som ditt standardsortiment som egen design, speciellt tillverkad för en specifik kund. När ni lägger en order så accepterar ni dessa villkor och samtycker till att vi börjar tillverkas och att ångerrätten därmed försvinner. Detta omfattar ej standardprodukter ur vårt varningsramper och billjussortiment. Har en felaktig vara levererad eller om varan är skadad eller på annat sätt defekt, skall du genast meddela oss. Naturligtvis ersätter vi dig om det skett något misstag från vår sida. Gör en eventuell reklamation inom 7 dagar efter mottagandet. OBS!! Retur får inte ske mot postförskott. Ang. transportskador (se nedan)
__________________________________________________________________________________________________
Betalning
Du måste vara över 18 år. Du får inte ha några betalningsanmärkningar. Du får inte ha tidigare obetalda krav från Kreditor. Vi gör alltid kreditkontroll.
__________________________________________________________________________________________________
Transportskadade och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till speditören och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet och skadan är av den art att den kan hänföras till transportföretagets hantering, du ska kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuellt tvist med speditören inte kan lösas, tar du kontakt med oss. Har du beställt och inte hämtat ut din försändelse innan den går i retur till oss så fakturerar vi dig 300 kr för vårt arbete med hanteringen av varorna.
__________________________________________________________________________________________________
Returer
Returer sker på din egen bekostnad utom att vara defekt eller om vi har skickat fel vara. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott. Vid byten betalar ni den nya frakten från oss till er.
__________________________________________________________________________________________________
GDRP- Trygg hantering av era personuppgifter.
Det är viktigt för oss på KP Skyltfabrik AB att ni känner era trygga med vår hantering av era personuppgifter och vi vill veta att era uppgifter som namn, e-postadress, telefonnummer, företagsnamn finns i vårt register. Uppgifterna lämnas inte ut till extern del och används endast till hantering av order och liknande, vi följer självklart gällande bokföringslagar. Är integritet är viktigt för oss på KP. Vi vill gärna ha möjlighet att erbjuda erbjudande och information till er i framtiden. Om ni inte vill ha sådan info från oss, finns möjlighet att avregistrera via info@kpskylt.se, vid utskick kommer vi också att bifoga en avregistreringslänk.
Här kan ni läsa hela vår policyhantering av personuppgifter.